Centrale telefoniczne

Pełna konfiguracja z zapowiedzią

Centrale telefoniczne

Firma SEBDAN Sebastian Zięba od 2018 roku rozpoczęła sprzedaż central telefonicznych firmy PLATAN.


Czy w mojej firmie potrzebna jest centrala?

Wyobraźmy sobie następującą sytuację:

Nasz potencjalny klient, szukający firmy zajmującej się obsługą informatyczną wchodzi na pierwszy znaleziony wynik w wyszukiwarce internetowej. Strona internetowa go zaciekawiła, więc sięga po telefon i wybiera numer znajdujący się na stronie Jana Kowalskiego.

Słyszy sygnał w telefonie, pierwszy, drugi, trzeci… po czym słyszy:

“...przepraszamy, wybrany telefon nie odpowiada, prosimy spróbować ponownie później”

Nasz potencjalny klient w 65% spróbuje ponownie zadzwonić, jednak, jeśli w słuchawce znów usłyszy:

“...przepraszamy, wybrany telefon nie odpowiada, prosimy spróbować ponownie później”

W tym przypadku TRACIMY KLIENTA!

Po takiej informacji, Nasz potencjalny klient, nie zadzwoni po raz trzeci. Jedyne co zrobi, to powróci w przeglądarce internetowej do wyników wyszukiwania i przejdzie na stronę innej firmy.


Co w takim przypadku dała by centrala Janowi Kowalskiemu?

Wróćmy do Naszej sytuacji, tym razem, z zastosowaniem centrali telefonicznej PLATAN

Nasz potencjalny klient wchodzi na stronę internetową i wybiera nasz numer. Po wybraniu numeru słyszy pierwszy sygnał, po czym słyszy zapowiedź głosową: Witamy w firmie informatycznej JanIT, aby połączyć się z działem handlowym, wybierz 10, z działem pomocy technicznej 20, z księgowością 30.


Pierwszy krok w kontakcie z klientem wykonany. Dzięki zapowiedzi słownej, nasza firma zyskuje na profesjonalności i powoduje, że Nasz przyszły klient nie powróci na stronę wynikó wyszukiwania.

W tym przypadku POZYSKALIŚMY POTENCJALNEGO KLIENTA!


Co w przypadku zajętej lini?

W centralach telefonicznych PLATAN, umożliwiamy włączenie poczty głosowej, dzięki czemu, nawet gdy nie możemy odebrać, ktoś może zostawić wiadomość głosową. Nasza sytuacja wygląda wtedy następująco.

Klient wybiera numer, po pierwszym sygnale słyszy, Witamy w firmie informatycznej …, niestety w tej chwili nie możemy odebrać telefonu, zostaw proszę wiadomość po usłyszeniu sygnału, a skontaktujemy się z Tobą w pierwszym możliwym momencie.

W tym przypadku, także zatrzymujemy POTENCJALNEGO KILETNA w Naszej firmie.


Powyższy przykład idealnie odzwierciedla sytuacje z życia wzięte. Więc, odpowiadając na pytanie, “czy w mojej firmie potrzebna jest centrala telefoniczna?” możemy z całą pewnością odpowiedzieć, że tak. Dzięki centrali telefonicznej wykonujemy pierwszy krok do osoby, z którą w przyszłości możemy nawiązać idealną współpracę.


Powyższy przykład pokazuje niecały 1% możliwości jakie niosą ze sobą centrale telefoniczne firmy PLATAN.

  • Dzięki centralom firmy PLATAN zyskujesz m.in.: Kolejkowanie rozmów przychodzących z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami.
  • Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.
  • Możliwość podłączenia do czterech telefonów (w tym komórkowych) pod jednym numerem wewnętrznym
  • Układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji
  • Zobacz, Kto Chce Wejść - współpraca z wideotelefonami IP oraz bezpłatną aplikacją Platan Video Viewer.
  • Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.
  • Obsługa wielu kart SIM – tanie rozmowy komórkowe

Bramy VoIP

Jeśli telefonia VoIP nie jest Ci obca to bramy VoIP firmy PLATAN są właśnie dla Ciebie.

Platan Gateway to bramy VoIP które umożliwiają korzystanie z taniej telefonii, realizowanej za pośrednictwem Internetu wykorzystując do tego celu aparaty analogowe. Jest to idealna propozycja dla małych firm, dla których ważne są niskie koszty utrzymania linii telefonicznej i zarazem rozdysponowania ruchu telefonicznego za pośrednictwem wirtualnej centralki.

Brama Platan Gateway zapewnia doskonałą jakość głosu oraz wiele jednoczesnych połączeń. Uniwersalna obudowa, pozwala na montaż w szafie teleinformatycznej jak i montaż na ścianie.

  • Pełna identyfikacja numeru dzwoniącego (CLIP).
  • Obsługa do 24 faksów (Fax over IP, kodek T.38 dla wszystkich portów).
  • Automatyczna konfiguracja bramy VoIP - provisioning HTTP/HTTPS.
  • Numeracja skrócona dla łączności wewnętrznej.
  • Język interfejsu www: polski / angielski / rosyjski.
  • Zdalny dostęp przez platformę mojacentrala.pl


Centrale telefoniczne

W naszej ofercie znajdą państwo najnowsze rozwiązania firmy PLATAN. Z całej gamy central jakie oferuje firm PLATAN, możemy wytypować dwie, które idealnie sprawdzają się w firmach małych i dużych. Chodzi o PBX Libra Platan Server oraz o PBX Proxima Platan Server.

Obie z powyżej wymienionych central znajdziemy w wersji RACK tj. Takiej, którą można zamontować w szafie z urządzeniami sieciowymi w serwerowni, oraz na wersje, które można montować bezpośrednio na ścianie.


Wspólne cechy tych obu central to z pewnością usługa VoIP. Po krótce, jest to usługa, dzięki, której rozmowy telefoniczne możemy realizować za pośrednictwem Internetu w firmie jak i poza nią. Swój numer wewnętrzny możemy ustawić tak, aby po wybraniu jego przez klienta, dzwonił nasz telefon komórkowy.


Poniżej dokładny opis obu tych central telefonicznych.

Polski producent

Platan

Libra Platan

PBX Server Platan Libra to centrala telefoniczna najnowszej generacji, która wykorzystuje technologię VoIP. Jest głównie przeznaczona dla firm dużych, które zatrudniają od kilkudziesięciu do dwóch tysięcy pracowników. Dzięki zastosowaniu nowoczesnej technologii, Libra zapewnia pełną dowolność połączeń, z dowolnego typu telefonu, z dowolnym systemem operacyjnym. PBX Server Platan Libra dostępny jest w dwóch wersjach: RACK do montażu w szafie z urządzeniami sieciowymi oraz w wersji do montażu na ścianie.

Kolejkowanie z Inteligentną Dystrybucją Ruchu wraz z zaawansowanym menu głoswym pozwala na profesjonalną obłsugę ruchu telefonicznego przychodzącego do firmy.

  • Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami.
  • Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.
  • Multi Phone – możliwość podłączenia do czterech telefonów (w tym komórkowych) pod jednym numerem wewnętrznym.
  • Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi – wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników, współpraca z wideotelefonami IP, bezpłatną aplikacją Platan Video Sofpthone.
  • Zobacz, Kto Chce Wejść – współpraca z wideobramofonami IP oraz bezpłatną aplikacją Platan Video Viewer.
  • Organizacja telekonferencji w pokojach konferencyjnych.
  • Układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji.
  • Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług.
  • Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
  • Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników.
  • Obsługa wielu kart SIM – tanie rozmowy do sieci komórkowych.

PBX Server Proima

Proxima Platan

PBX Server Proima Platan idealnie nadaje się dla małych i średnich firm, które zatrudniają od kilku do kilkudziesięciu osób pracujących lokalnie i zdalnie w jednej lub wielu lokalizacjach. Razem z PBX Serverem Libra Platan oraz PBX Serverem Proxima Plus tworzą nową rodzinę serwerów telekomunikacyjnch, które bazują na sprawdzonych oraz jednocześnie nowoczesnch rozwiązanich sprzętowych i progamowych firmy Platan.

Inteligentna Dystrybucja Ruchu wraz z kolejkowaniem oczekujących połączeń, nagrywaniem rozmów, pocztą głosową i rozwiniętymi scenariuszami menu głosowego umożliwi profesjonalną obsługę intensywnego ruchu telefonicznego nawet przez niewielką firmę.


Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi uatrakcyjni codzienne kontakty telefoniczne dzięki przekazowi wideo. Kompaktowa, uniwersalna obudowa pozwoli na dowolny montaż – na ścianie lub w szafie teleinformatycznej.

  • Wbudowany VoIP – IP Gateway (IP GW), IP Extensions (IP EXT).
  • Kolejkowanie i Inteligentna Dystrybucja Ruchu z profesjonalnymi komunikatami systemowymi i miłymi dla ucha melodiami.
  • Wbudowane wielokanałowe nagrywanie rozmów.
  • Multi Phone – możliwość podłączenia do czterech telefonów (w tym komórkowych) pod jednym numerem wewnętrznym.
  • Zobacz, Kto Chce Wejść – współpraca z wideobramofonami IP oraz bezpłatną aplikacją Platan Video Viewer.
  • Innowacyjne rozwiązanie Zobacz, Kto Mówi – wideorozmowy dla dowolnej liczby użytkowników, współpraca z wideotelefonami IP, bezpłatną aplikacją Platan Video Sofpthone.
  • Organizacja telekonferencji w pokojach konferencyjnych.
  • Układ sekretarsko-dyrektorski – kierowanie przez sekretariat ruchu telefonicznego przychodzącego do dyrekcji.
  • Pełna dowolność numeracji wewnętrznej i usług.
  • Zdalne i lokalne zarządzanie przez przeglądarkę internetową.
  • Praca w systemach Windows, Linux, Mac OS X dzięki aplikacji opartej na środowisku Java.
  • Zintegrowana wewnętrzna Poczta Głosowa dla wszystkich użytkowników.

Zadzwoń do nas i uzyskaj więcej informacji

Kontakt